Hej,
Vill påminna alla som ännu inte bokat städtillfällen att göra det så fort som möjligt. Den nya städperioden börjar den 9/2 och det är fortfarande 16 tillfällen som inte är uppbokade.
(ser i tidigare utskicket att jag råkat skriva att sista datum att boka är den 29 Februari, rätt datum var den 29:e Januari)
Mvh
Daniel Adamsson